Azzibo.ro stocheaza datele dumneavastra in cookies pentru o experienta cat mai simpla si rapida. OK

Intrebari frecvente

1. Ce este Azzibo.ro?
Azzibo.ro este un magazin online de genti piele, bijuterii, esarfe.
Magazinul online www.azzibo.ro este operat de SC Lamontte Worldwide Group SRL, CUI:31021569, inregistrata la Oficiul Comertului sub numarul J40/14840/2012,cu sediul in Str. Baba Novac Nr. 2, Bl. U1, Sc. 1, Et. 4, Ap. 14, Sector 3, Bucuresti, capital social 200lei, cont bancar RO82INGB0000999904226792 deschis la Banca ING Agentia Dristor.

2. Exista o limita minima a comenzii pe www.azzibo.ro?
Nu, nu exista o limita minima a comenzii.

3. Cum pot sa aflu despre ofertele speciale sau reducerile de pret?
Pentru a afla ofertele speciale, reducerile de pret si a profita de acestea trebuie sa va abonati la newsletter-ul nostru.

4. Produsele oferite vor fi disponibile mereu?
Nu, anumite produse sunt oferite de furnizorii nostri si nu vor mai fi in oferta lor.

5. Cum caut un produs pe Azzibo.ro?
Foarte simplu, scrieti in casuta de cautare ce doriti sa gasiti.

6. Daca sunt persoana juridica cum comand?
Metoda de cumparare este la fel si pentru persoanele fizice si juridice, numai ca in pagina de Comanda veti bifa "persoana juridica" si veti completa campurile cu datele necesare pentru facturare.

7. Cum cumpar?
Foarte usor gasiti produsul pe care il doriti selectati optiunile daca este cazul, apasati "adauga in cos". Procedeul se repeta pentru fiecare produs pe care vreti sa il cumparati. Cand apasati adauga in cos veti vedea un pop-up care va directioaneaza direct spre COMANDA. Dupa ce completati toate datele cerute ( Adresa Facturare, Adresa Livrare, Selectati curierul , Metoda de plata si Observatii comanda )trebuie sa bifati ca sunteti de acord cu "Termeni si conditii" si sa apasati butonul "Finalizare Comanda". Vi se va afisa pagina de confirmare. In scurt timp veti primi un mesaj de confirmare a comenzii la adresa dumneavoastra de email. Pentru mai multe detalii accesati pagina "Cum cumpar / Cum platesc".

8. Cum pot face plata cumparaturilor?
Aveti trei posibilitati pentru a face plata:
- cu cardul bancar Visa, Mastercard
- prin online-banking sau ordin de plata in contul nostru RO82INGB0000999904226792 (in acest caz comanda va fi expediata in momentul in care plata este confirmata de banca)
- plata ramburs

Pentru mai multe detalii accesati pagina "Cum cumpar / Cum platesc".

9. Cum pot intra in posesia unui cupon de reducere?
Cuponul de reducere poate fi de mai multe tipuri : o reducere fixa din valoarea comenzii, o reducere procentuala din valoarea comenzii, etc.
Cupoanele de reducere sunt oferite in cadrul diferitelor promotii si concursuri.

10. Cum se foloseste un cupon de reducere?
In pagina Cos Cumparaturi sau in pagina Finalizare Comanda trebuie sa bifati "Aplicati un cupon de reducere", apare casuta in care trebuie sa tastati codul si apoi apasati "Aplicare Cupon".

11. Ce este un voucher cadou?
Voucherul cadou este un bon valoric care poate fi cumparat ca orice produs. Acesta poate fi folosit ulterior pentru achizitionarea de produse. In pagina Cos Cumparaturi trebuie sa bifati "Aplicati un voucher cadou", apare casuta in care trebuie sa tastati codul si apoi apasati "Aplicare Voucher".

12. Cum se face livrarea?
Livrare se face numai pe teritoriul Romaniei si numai prin curier rapid.
Termenul de livrare pentru produsele aflate in depozitul nostru este 1- 3 zile, in functie de adresa de livrare, expedierea se face in aceeasi zi pentru comenzile plasate de L-V pana in ora 17:00, iar pentru comenzile plasate dupa ora 17:00 expedierea se va face a doua zi lucratoare. Pentru comenzile primite in weekend si in zilele de sarbatoare legala, expedierea coletului se va efectua in prima zi lucratoare.

Termenul de livrare pentru podusele aflate in depozitul furnizorilor nostri, este de 1 - 3 saptamani.

13. Care este taxa de livrare?
La comenzile mai mici de 199 lei se adauga taxa de livrare. Aceasta este diferita in fuctie de adresa de livrare (orasul de livrare), greutatea si dimensiunile coletului.
Taxa de livrare va fi afisata separat in pagina cos de cumparaturi.

14. Vreau sa fac un cadou, pot trimite comanda la alta adresa?
Da cu conditia ca modalitatea de plata sa fie card bancar sau transfer bancar.

15. Oferiti serviciul "Impachetare cadou"?
Da impachetarea cadou este disponibila pentru toate produsele comercializate de noi. Este un serviciu platit ce se ofera pentru fiecare produs.

16. Se poate sa includ un mesaj personal la o comanda?
Da se poate include u mesaj personal la o comanda cu conditia sa bifati serviciul de "Impachetare cadou". Dupa ce alegeti serviciul "Impachetare cadou" veti gasi o casuta unde puteti scrie mesajul in limita a 200 de caractere.Acest serviciu este oferit numai impreuna cu serviciul de "Impachetare cadou" si este gratuit.

17. Oferiti asistenta telefonica?
Da va rugam sa ne sunati la urmatorul numar de telefon : +40 737 84 72 25.

18. Pot alege sa nu mai primesc newsletterul Azzibo.ro?
Da abonarea/dezabonarea la newsletter se face independent si automat.
La sfarsitul fiecarui mesaj gasiti detalii despre metoda de dezabonare.

19. Am o intrebare la care n-am gasit raspuns, ce fac?
Puteti sa ne sunati, sau sa ne trimiteti un email.

Contact